Dupe για το 217 της MAC μόνο με 6 ευρώ?! + Γιατί έλειπα!


Χαιρετώ τα μέλη του blog μου!! 
Τι κάνετε?
Καλά είστε??
Ναι, ναι, εγώ είμαι, επέστρεψα μετά από αρκετούς μήνες στη βάση μου και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό!
Φαντάζομαι θα αναρωτιέστε για ποιο λόγο χάθηκα, ( όσες με θυμάστε ακόμα :P ) και έχετε απόλυτα δίκιο, για αυτό και εγώ σκέφτηκα, πριν ξεκινήσω το πρώτο μου ποστ να σας πω 2 πραγματάκια σχετικά με το θέμα.
Όποιες με παρακολουθούσατε θα είχατε παρατηρήσει οτι από τον Δεκέμβριο εώς τον Φεβρουάριο είχα κάνει πάλι μια μικρή παύση επειδή είχε χαλάσει ο υπολογιστής μου.
Δυστυχώς αυτό ξανασυνέβει, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τον ξαναφτιάξω άμεσα λόγω του υψηλού κόστους, και έτσι για όλους αυτούς τους μήνες έμεινα ξεκρέμαστη! Στην αρχή δε σας κρύβω οτι στενοχωρήθηκα έπειτα όμως σκέφτηκα οτι δεν θα πείραζε να έκανα άλλη μια μικρή παύση, έτσι και αλλιώς το blog το έφτιαξα καθαρά για να περνάω ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου, όποτε και να γυρνούσα εκεί θα ήταν! 
Και ήρθε η στιγμή που λύθηκαν τα προβλήματα και είμαι πάλι πίσω!
Η αλήθεια είναι οτι σε λίγες μέρες το "παιδί" μου κλείνει ένα χρόνο (λειψής :P) λειτουργίας οπότε δεν θα ήθελα να λείπω από αυτό το γεγονός!
Αλλά ας μη φλυαρώ άλλο (ως συνήθως!) πάμε κατευθείαν στο θέμα μας το οποίο είναι αυτό το πολύ ενδιαφέρον πινελάκι!
Πριν από 2-3 μήνες που λέτε, πάνω στην καθιερωμένη βόλτα μου στον Κύριο Χόντο περνώντας από το σταντ των πινέλων βλέπω αυτό! Είναι από την Tommy G και η εταιρεία το περιγράφει ως πινέλο σκιάς.. 
Από την αρχή μου κίνησε την περιέργεια γιατί δεν θυμίζει ιδιαίτερα τα κλασσικά πλακέ πινέλα σκιάς, πιο πολύ θα έλεγα αυτά τα πινέλα που τοποθετούν κ αναμιγνύουν τις σκιες. Πραγματικά δεν ξέρω γιατί η εταιρεία το ονομάζει πινέλο σκιάς!
Στην αρχή ,αν και μου άρεσε, δεν είχα σκοπό να το αγοράσω γιατί ήμουν σίγουρη οτι η τιμή του θα ήταν πανάκριβη, αλλά για καλή μου τύχη κόστιζε περίπου 6 ευρώ!
Εννοείται πως το άρπαξα κατευθείαν μιας και δεν βρίσκεις εύκολα blending brushes σε τόσο καλή τιμή στην Ελλάδα!
Έχω λοιπόν να σας πω, πως πρόκειται για ένα πολύ καλό ποιότικά πινέλο για τα μάτια.
Είναι πάρα πολύ απαλό, οι τριχούλες του είναι φυσικές, δεν γρατζουνάει καθόλου, και τοποθετεί πολύ αρμονικά τις ματ σκιές μου στην κόγχη.Οπτικά μου θυμίζει πάρα πολύ το 217 (δεν το έχω στην κατοχή μου) , ένα πολύ γνωστό πινέλο της MAC που εκατομμύρια κοπέλες ορκίζονται σε αυτό!
Πάμε να τα δούμε, λοιπόν και τα δύο μαζί.
πηγή φωτογραφίας 217: NaturalNChicMakeup

Πως σας φαίνονται??
Εμένα μου μοιάζουν αρκετά, οι διαφορές που θα έβρισκα είναι οτι οι τριχούλες της MAC είναι περίπου στο ίδιο μήκος όλες ενώ της Tommy G λίγο πιο ακανόνιστες. Μια άλλη διαφορά είναι οτι αυτό της Tommy G είναι λίγο πιο μικρό σαν μήκος από αυτό της MAC, δεν φαίνεται από τις φωτογραφίες, ούτε το έχω δει από κοντά αλλά μπορώ σίγουρα να πω πως είναι λίγο κοντούτσικο σαν πινέλο, κατά τα άλλα είναι εξαιρετικό!
Στο πλύσιμο τώρα, όταν το πλένω με σαμπουάν δεν παθαίνει τίποτα, όταν όμως το πλένω με μπάρα σαπουνιού ( που είναι και ο αγαπημένος μου τρόπος) αφήνει 2-3 τριχούλες αλλά αυτό συμβαίνει λόγω της σύστασης του.
Στο κομμάτι του μακιγιάζ δεν μπορώ να τα συγκρίνω μιας και δεν το έχω, αλλά δεν νομίζω και να το χρειαστώ γιατί μέχρι στιγμής με καλύπτει απόλυτα για τους παραπάνω λόγους,
Εγώ, σίγουρα θα σας πρότεινα να του ρίξετε μια ματιά!
Αυτή λοιπόν ήταν και η άποψή μου.
Εύχομαι να την βρείτε χρήσιμη!
Μέχρι το επόμενο ποστ,
Να περνάτε καλά!

Έλενα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου